Verhage gevoel

Verhage gevoel

We noemen het Verhage gevoel vaak als we het hebben over wat we willen overbrengen maar we hadden nog nergens concreet opgeschreven wat dit inhield. 

We begonnen met de kernwoorden die uit ons onderzoek naar boven kwamen op te schrijven. 

Deze zijn we gaan opdelen in overkoepelende termen. Vervolgens zijn we definities gaan maken die deze kernwoorden omschreven. 

Sarah

Optie 1

Het Verhage gevoel komt voort uit een formule die klantgericht is met aandacht voor goede service en kwaliteit. Het biedt klanten een persoonlijke benadering waarbij ze herkend worden door personeel. Klanten omschrijven personeel hierdoor als; vriendelijke, aardig en beleefd.

Verhage biedt een huiselijke, gastvrije ontmoetingsplek met een fijne sfeer.

Optie 2

Het Verhage gevoel komt voort uit een formule die klantgericht is met aandacht voor goede service en kwaliteit. Wanneer Verhage binnen wordt gestapt ervaar je een huiselijke, gastvrije ontmoetingsplek met een fijne sfeer.

Door personeel worden klanten herkent wat zorgt voor een persoonlijke benadering, waarbij klanten heb omschrijven als; vriendelijk, aardig en beleefd.

Selina

Optie 1

Het Verhage gevoel is gericht op mensen een persoonlijke ervaring te bieden.

Hierbij speelt de houding van het personeel, de presentatie en de Verhage formule een belangrijke rol.

Herkenning gastvrijheid en gezelligheid zorgen voor dit gevoel

Optie 2

Het Verhage gevoel bestaat uit personeel dat de bezoeker op een vriendelijke manier een zo persoonlijk mogelijke beleving geeft. Gastvrijheid en kwaliteit zorgen voor een goede sfeer.

Definitief

We hebben vervolgens onze zinnen bijeengevoegd en zijn op de volgende definitie gekomen:

Het Verhage gevoel is gericht op mensen een persoonlijke ervaring te bieden. Wanneer je Verhage binnenstapt kom je in een ontmoetingsplek met een huiselijke en gastvrije sfeer.

Het personeel zorgt voor een klantgerichte aanpak waarbij goede service, aandacht en kwaliteit centraal staan.