Hoe is de huidige verhouding tussen Verhage, de klant en de media?

Hoe is de huidige verhouding tussen Verhage, de klant en de media?

Review sites

Recensie over Verhage zijn op verschillende locaties terug te vinden. De voornaamste zijn Tripadvisor, Google Review en Facebook. De resultaten hiervan verschillen nogal per medium. Ook zijn niet alle platforms recent bijgewerkt.

Tripadvisor
De recensies die momenteel op tripadvisor te vinden zijn hebben over het algemeen niet een te positief beeld. Verhage heeft momenteel 3/5 sterren. De 2 meest recente toevoegingen zijn allebei slecht en geven maar 1 ster.

Google reviews

De google reviews zijn over het algemeen een stuk positiever. Zij geven Verhage namelijk een 4,1. Veel tekst en uitleg staat er niet bij maar de meest terugkomende feedback is dat het personeel vriendelijk is.

Facebook

De nuttigste recensies staan automatisch voor. Helaas zijn dat er twee van 1 ster. Dit is jammer want het gemiddelde punt is een 4,1. De meest recente berichten zijn namelijk positief. Wel is het opmerkelijk dat er na 10 oktober 2016 geen nieuwe recensies zijn toegevoegd.

Mocht een klant een opmerking hebben op het eten reageert de eigenaar zelf op dit bericht. Hij benaderd dit heel persoonlijk maar vergeet hierbij zijn eigen functie/ naam te vermelden wat tegenwoordig wel gebruikelijk is in dit soort webcare gesprekken.

Facebook pagina Verhage Peppelweg

Verhage Peppelweg heeft een eigen facebook pagina. Deze is echter sinds 27 april niet meer bijgewerkt. Op dit moment heeft de pagina 383 likes maar op een op berichten wordt geen grotere reactie gekregen dan 55 likes op een post. De content die er nu op staat is onder te verdelen in 2 categorieën: promoties of speciale gelegenheden.

De promoties

Dit soort post bestaat uit de productfoto die gebruikt wordt op het menu en de aanbieding die er op dat moment bij hoort.

Special gelegenheden

Dit soort berichten bestaat meestal uit foto’s van het personeel tijdens een feestdag. Ook wordt er vernoemd als een medewerker geslaagd is.

Als je de twee soorten berichten met elkaar vergelijkt blijkt dat er meer likes en reacties komen op berichten waarbij het personeel betrokken is.

Andere publicaties

Snackkoerier.nl

Er zijn twee publicaties te vinden waarin Verhage Peppelweg besproken wordt.

De ene focust zich op de vernieuwde huisstijl van deze locatie, de andere focust zich op de eigenaar en hoe hij zijn taak als leerbedrijf invult. Beide stukken geven een positief beeld weer van het bedrijf.


Vernoeming op andere social media

Als je verder zoekt naar informatie over Verhage Peppelweg komen er ook vermeldingen op andere mensen hun social media voorbij. Deze initiatieven zijn heel interessant en zouden ook meer aandacht mogen krijgen van Verhagen op hun eigen social media.

Koffie met een cop

Verhage Peppelweg leent haar locatie voor de bijeenkomsten van koffie met een cop. Hierbij krijgt de buurt de mogelijkheid om de lokale politie vragen te stellen of juist te vertellen over wat er in hun buurt gebeurt.

Dit wordt op de social media van de wijkagenten, de lokale politie en het buurtteam telkens vermeld maar hier is op de social media van Verhage zelf niks van terug te vinden wat een gemiste kans is.

Obs Wilgstam

Verhage zet zich ook in voor de buurt. Dit blijkt ook uit het bericht wat terug te vinden is op de facebookpagina van Obs Wilgstam:

Groep 3b ging vandaag op onderzoek uit op de Peppelweg. Stagiaires Mitsy en Deborah hadden een heel leuk programma samengesteld. We hebben veel geleerd bij Sjerp Bloemsierkunst, Bloks paperwork en Verhage Peppelweg. Wat hadden de ondernemers ons fijn ontvangen. We mochten heel veel zien,voelen,ruiken en ook proeven! Volgende week is groep 3a aan de beurt.

Dit is super initiatief maar wordt ook weer niet vermeld bij verhage zelf.

Offline contact

Een offline manier waarop Verhage contact probeert te houden met haar klanten is door maandelijks kortingsbonnen te verspreiden. Dit zorgt er voor dat de klanten naar de winkel komen.