Bronnenlijst
Hier een overzicht van alle bronnen die we gebruikt hebben gedurende dit project.
A
<Andries, Mirjam. ‘Maatschappelijk betrokken ondernemen.’ Movisie. 2017. 4 september 2018.>
< Asselt,van Dennis. ‘Foto’s; Jarige Verhage introduceert nieuwe huisstijl’. Nieuws. Versie onbekend, 3 januari 2017. Webpagina. Snackkoerier. 3 september 2018.
<Asselt,van Dennis. ‘Profri roept op tot ondersteuning van week van de friet’. Versie onbekend, 29 juni 2018. Webpagina. Snackkoerier. 4 september 2018.
< Asselt,van Dennis. ‘Zo maak je cafetaria medewerkers enthousiast voor jouw bedrijf’. Versie onbekend, 18 juli 2018. Webpagina. Snackkoerier. 4 september 2018.
B
C
D
<Dr. Lonnekke Roza. ‘Familiebedrijven en maatschappelijk betrokken ondernemen.’ Erasmus Universiteit. 4 september 2018. PDF.>
<Drs. Neil van der Veer, drs. Steven Boekee, drs. Hans Hoekstra, dr. Oscar Peters.’Nationale social media onderzoek 2018.’ Newcom Research & consultancy b.v. 29 januari 2018. 4 september 2018.>
E
F
<Facebook.com, 4 juli 2018>
McDonalds <https://www.facebook.com/mcdonaldsnederland/>
KFC <https://www.facebook.com/KFC.Nederland/>
Dominos <https://www.facebook.com/Dominos/>
Verhage <https://www.facebook.com/verhagepeppelweg>
G
<Gemeente Rotterdam, ‘RESILIENT ROTTERDAM WERKT AAN VEERKRACHTIGE EN TOEKOMSTBESTENDIGE STAD VOOR IEDEREEN’. Webpagina. Resilient Rotterdam. 3 september 2018. https://www.resilientrotterdam.nl/>
< Grootenboer, Dirk Jan. Twitter. 3 september 2018.https://twitter.com/dj_grootenboer>
H
< Heemelaar, Nico . ‘Eet gezond, eet patat’. Nieuwsbericht. Versie onbekend, 1 december 2015. Webpagina. De ondernemer. 4 september. https://www.deondernemer.nl/nieuwsbericht/37107/eet-gezond-eet-patat>
I
<Instagram.com, 4 juli 2018>
Verhage <https://www.instagram.com/voorjouvanverhage/>
J
<Jacobs, Kees,Taylor, Mark. ‘Rapport ‘Loyalty Deciphered – How Emotions Drive Genuine Engagement’, Capgemini, 2017. 6 september 2018.>
<Martijn Rosink. Tweet, 6 juni 2018.Twitter. 3 september. https://twitter.com/martijnrsk/status/872003777351393280>
K
L
<Leeuwen, van Sjors. ‘Emotie sterkste drijver klantenloyaliteit’. Artikelen marketing. Versie onbekend; 1 pagina. Webpagina. Salesgids. 4 september 2018.
< Lenkens, Hanneke. ‘Maatschappelijk betrokken ondernemen’. Kenniscentrum MBO. Versie onbekend; 1 pagina. Webpagina. NLFL. 3 september 2018.
M
< MVO Nederland, ‘De winst van MBO’. Maatschappelijk betrokken ondernemen. Versie bijgewerkt 02-06-2014; 1 pagina. Webpagina. MVO Nederland. 3 september.
N
<Niet van toepassing. Brasserie scheffers. Menu. 5 september. https://www.brasseriescheffers.nl/menu/>
<Niet van toepassing. Google maps; ‘Schiebroek Rotterdam’. 6 september 2018. https://www.google.nl/maps/place/Schiebroek,+Rotterdam/@51.9629842,4.4569004,14z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47c5cb667ee50fc5:0xbfcf5e7f2bfe847e!8m2!3d51.9592486!4d4.4705335>
<Niet van toepassing. ‘Google search; Verhage peppelweg’. Google. Zoekresultaten. 3 september 2018.
<Niet van toepassing. Het Ambachthuys. 5 september 2018. https://www.hetambachthuys.nl/>
<Niet van toepassing. Ijssalon Koen. 5 september 2018. http://ijssalonkoen.nl>
<Niet van toepassing. Verhage hoofdkantoor. 4 juli 2018. Verhage.nu>
O
< OBS de Wilgenstam. Facebook. 3 september 2018.
<Onbekend. In 7 stappen een ijzersterk social media plan. Somention.com, https://somention.com/socialmedia/social-media-plan/ 22 mei 2018. 7 augustus 2018>
<Onbekend, ‘Er zijn tekenen dat het beter gaat in Hillegersberg Schiebroek’. Stem uit de wijk. Versie 1, 21 maart 2018; 1 pagina. Youtube interview. Openrotterdam. 3 september 2018. http://www.openrotterdam.nl/%E2%80%9Cer-zijn-tekenen-dat-het-beter-gaat-in-hillegersberg-schiebroek%E2%80%9D/content/item?1073128>
<Onbekend. ‘Hillegersberg- Schiebroek demografie.’ Gemeente Rotterdam. 2018. 4 september 2018.>
< Onbekend. ‘Maatschappelijk betrokken ondernemen’. MBO. Versie onbekend. Webpagina. De waaier. 3 september 2018.https://www.de-waaier.nl/maatschappelijk-betrokken-ondernemen>
<Onbekend. ‘Maatschappelijk verantwoord ondernemen en maatschappelijk betrokken ondernemen.’ Bedrijf en mij. 4 september 2018. PDF.>
<Onbekend, ‘MVO Nederland’. Wikipedia. Versie bewerkt 25 juni 2018. Webpagina. 3 september 2018 https://nl.wikipedia.org/wiki/MVO_Nederland >
<Onbekend. ‘Reviews Verhage Rotterdam’. Review. 4 oktober 2015. Tripadvisor. 3 september 2018.
<Onbekend. ‘Trends in Nederland, 2018.’ CBS, Centraal Bureau voor de statistiek. 4 september 2018>
< Onbekend. ‘Wat is klantenbinding?’. Kennis. Versie onbekend; 1 pagina. Webpagina. Team Loyalty. 4 september 2018.https://teamloyalty.nl/kennis/wat-is-klantenbinding/ >
<Onbekend, ‘Wijkconciërge Jolanda heeft hart voor Schiebroek’. Stem uit de wijk. Versie 1, 16 maart 2018. Youtube interview. Openrotterdam. 3 september 2018. https://www.youtube.com/watch?v=AlZhQdyreiQ >
P
<Profri. ‘Week van de friet’. Activiteiten. Versie onbekend; 1 pagina. Webpagina. 4 september 2018. http://www.profri.nl/activiteiten/week-van-de-friet>
Q
R
< Redactie Bloeise. ‘Klantenbinding rationeel, emotioneel en structureel’. Versie onbekend, 6 december 2018; 1 pagina. Webpagina. Bloeise. 4 september 2018.
<Reinhoudt, Jos en Teuns, Annemarie. ‘Kantelpunten binnen handbereik.’ MVO trendrapport 2017. MVO Nederland. 4 september 2018.>
< Rijksoverheid. ‘Als ondernemer maatschappelijk verantwoord ondernemen’. Vraag en antwoord. Versie 1; 1 pagina. Webpagina. Rijksoverheid. 3 september.
< Roza, Lonneke. ‘De businesscase van maatschappelijk betrokken ondernemen’. Werktrends.Versie onbekend, 4 december 2015; 1 pagina. Webpagina. Werktrends. 3 september 2018. https://www.werktrends.nl/de-business-case-van-maatschappelijk-betrokken-ondernemen>
S
<Schuurman, Eric. ‘De vraag naar halal snacks in de lift’. Artikel. Versie onbekend, 16 maart 2016. Webpagina. Snackkoerier. 4 september.
<Social media; 10 redenen waarom het een meerwaarde is voor bedrijven. Riffonline.com, https://www.riffonline.com/nl/happening/knowledge/social-media-10-redenen-waarom-het-een-meerwaarde-is-voor-bedrijven/ 28 mei 2018. 7 augustus 2018>
T
U
V
<Vereniging professionele frituurders. ‘Week van de friet’. Versie onbekend, 2013. Webpagina. 4 september 2018.https://www.weekvandefriet.nl/>
W
<Wijkagent Schiebroek. Twitter. 3 september 2018. https://twitter.com/FKnulst>