Bronnenlijst

Bronnenlijst

Hier een overzicht van alle bronnen die we gebruikt hebben gedurende dit project.

A

<Andries, Mirjam. ‘Maatschappelijk betrokken ondernemen.’ Movisie. 2017. 4 september 2018.>

< Asselt,van Dennis. ‘Foto’s; Jarige Verhage introduceert nieuwe huisstijl’. Nieuws. Versie onbekend, 3 januari 2017. Webpagina. Snackkoerier. 3 september 2018.

https://www.snackkoerier.nl/interieur/nieuws/2017/01/fotos-jarige-verhage-introduceert-nieuwe-huisstijl-101255851?vakmedianet-approve-cookies=1&_ga=2.121908488.262917943.1535970942-605772601.1535970942>

<Asselt,van Dennis. ‘Profri roept op tot ondersteuning van week van de friet’. Versie onbekend, 29 juni 2018. Webpagina. Snackkoerier. 4 september 2018.

https://www.snackkoerier.nl/friet/nieuws/2018/06/profri-roept-op-tot-ondersteuning-week-van-de-friet-101297300?vakmedianet-approve-cookies=1&_ga=2.267517262.131925537.1530199634-1514979680.1530199634>

< Asselt,van Dennis. ‘Zo maak je cafetaria medewerkers enthousiast voor jouw bedrijf’. Versie onbekend, 18 juli 2018. Webpagina. Snackkoerier. 4 september 2018.

https://www.snackkoerier.nl/personeel/artikel/2018/08/zo-maak-je-cafetariamedewerkers-enthousiast-voor-jouw-bedrijf-101297584 >

B

C

D

<Dr. Lonnekke Roza. ‘Familiebedrijven en maatschappelijk betrokken ondernemen.’ Erasmus Universiteit. 4 september 2018. PDF.>

<Drs. Neil van der Veer, drs. Steven Boekee, drs. Hans Hoekstra, dr. Oscar Peters.’Nationale social media onderzoek 2018.’ Newcom Research & consultancy b.v. 29 januari 2018. 4 september 2018.>

E

F

<Facebook.com,  4 juli 2018>

McDonalds <https://www.facebook.com/mcdonaldsnederland/>

KFC <https://www.facebook.com/KFC.Nederland/>

Dominos <https://www.facebook.com/Dominos/>

Verhage <https://www.facebook.com/verhagepeppelweg>

G

<Gemeente Rotterdam, ‘RESILIENT ROTTERDAM WERKT AAN VEERKRACHTIGE EN TOEKOMSTBESTENDIGE STAD VOOR IEDEREEN’. Webpagina. Resilient Rotterdam. 3 september 2018. https://www.resilientrotterdam.nl/>

< Grootenboer, Dirk Jan. Twitter. 3 september 2018.https://twitter.com/dj_grootenboer>

H

< Heemelaar, Nico . ‘Eet gezond, eet patat’. Nieuwsbericht. Versie onbekend, 1 december 2015. Webpagina. De ondernemer. 4 september. https://www.deondernemer.nl/nieuwsbericht/37107/eet-gezond-eet-patat>

I

<Instagram.com, 4 juli 2018>

Verhage <https://www.instagram.com/voorjouvanverhage/>

J

<Jacobs, Kees,Taylor, Mark. ‘Rapport ‘Loyalty Deciphered – How Emotions Drive Genuine Engagement’, Capgemini, 2017. 6 september 2018.>

<Martijn Rosink. Tweet, 6 juni 2018.Twitter. 3 september. https://twitter.com/martijnrsk/status/872003777351393280>

K

L

<Leeuwen, van Sjors. ‘Emotie sterkste drijver klantenloyaliteit’. Artikelen marketing. Versie onbekend; 1 pagina. Webpagina. Salesgids. 4 september 2018.

https://www.salesgids.com/artikelen/emotie-sterkste-drijver-klantloyaliteit/>

< Lenkens, Hanneke. ‘Maatschappelijk betrokken ondernemen’. Kenniscentrum MBO. Versie onbekend; 1 pagina. Webpagina. NLFL. 3 september 2018.

https://nlfl.nl/kenniscentrum/mbo-maatschappelijk-betrokken-ondernemen>

M

< MVO Nederland, ‘De winst van MBO’. Maatschappelijk betrokken ondernemen. Versie bijgewerkt 02-06-2014; 1 pagina. Webpagina. MVO Nederland. 3 september.

https://mvonederland.nl/maatschappelijk-betrokken-ondernemen/de-winst-van-mbo>

N

<Niet van toepassing. Brasserie scheffers. Menu. 5 september. https://www.brasseriescheffers.nl/menu/>

<Niet van toepassing. Google maps; ‘Schiebroek Rotterdam’. 6 september 2018. https://www.google.nl/maps/place/Schiebroek,+Rotterdam/@51.9629842,4.4569004,14z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47c5cb667ee50fc5:0xbfcf5e7f2bfe847e!8m2!3d51.9592486!4d4.4705335>

<Niet van toepassing. ‘Google search; Verhage peppelweg’. Google. Zoekresultaten. 3 september 2018.

https://www.google.nl/search?q=verhage+peppelweg&oq=verhage+&aqs=chrome.0.69i59j69i60l4j69i57.1946j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8>

<Niet van toepassing. Het Ambachthuys. 5 september 2018. https://www.hetambachthuys.nl/>

<Niet van toepassing. Ijssalon Koen. 5 september 2018. http://ijssalonkoen.nl>

<Niet van toepassing. Verhage hoofdkantoor. 4 juli 2018. Verhage.nu>

O

< OBS de Wilgenstam. Facebook. 3 september 2018.

https://www.facebook.com/Wilgenstam/?hc_ref=ARSFj2O4u9blOXhpKywPH9gyDFx-23jRsRta1wgxSBu5rNYUdpgwS0Q3NNS96t8WM64&fref=nf&__xts__[0]=68.ARAL5TBBVgIVv_7Bzpn-xVYt-W4vvrC0gWjZ6qIXxJdaDN6pPcn_vVhYRibtVTcQHXLwhYGh0NOY51BRkm36YZD6LN7j28YShcueShhgAKaiY0jN71SsGA7XRjdUrUR1c3Ro7mi9c0h2FM5UDT4UMUJXZrYdwl3J6W3qqS8MJ0jMWd78YYtmPg&__tn__=kC-RH-R>

<Onbekend. In 7 stappen een ijzersterk social media plan. Somention.com, https://somention.com/socialmedia/social-media-plan/ 22 mei 2018. 7 augustus 2018>

<Onbekend, ‘Er zijn tekenen dat het beter gaat in Hillegersberg Schiebroek’. Stem uit de wijk. Versie 1, 21 maart 2018; 1 pagina. Youtube interview. Openrotterdam. 3 september 2018. http://www.openrotterdam.nl/%E2%80%9Cer-zijn-tekenen-dat-het-beter-gaat-in-hillegersberg-schiebroek%E2%80%9D/content/item?1073128>

<Onbekend. ‘Hillegersberg- Schiebroek demografie.’ Gemeente Rotterdam. 2018. 4 september 2018.>

< Onbekend. ‘Maatschappelijk betrokken ondernemen’. MBO. Versie onbekend. Webpagina. De waaier. 3 september 2018.https://www.de-waaier.nl/maatschappelijk-betrokken-ondernemen>

<Onbekend. ‘Maatschappelijk verantwoord ondernemen en maatschappelijk betrokken ondernemen.’ Bedrijf en mij. 4 september 2018. PDF.>

<Onbekend, ‘MVO Nederland’. Wikipedia. Versie bewerkt 25 juni 2018. Webpagina. 3 september 2018 https://nl.wikipedia.org/wiki/MVO_Nederland >

<Onbekend. ‘Reviews Verhage Rotterdam’. Review. 4 oktober 2015. Tripadvisor. 3 september 2018.

https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Review-g188632-d8686794-Reviews-Verhage-Rotterdam_South_Holland_Province.html>

<Onbekend. ‘Trends in Nederland, 2018.’ CBS, Centraal Bureau voor de statistiek. 4 september 2018>

< Onbekend. ‘Wat is klantenbinding?’. Kennis. Versie onbekend; 1 pagina. Webpagina. Team Loyalty. 4 september 2018.https://teamloyalty.nl/kennis/wat-is-klantenbinding/ >

<Onbekend, ‘Wijkconciërge Jolanda heeft hart voor Schiebroek’. Stem uit de wijk. Versie 1, 16 maart 2018. Youtube interview. Openrotterdam. 3 september 2018. https://www.youtube.com/watch?v=AlZhQdyreiQ >

P

<Profri. ‘Week van de friet’. Activiteiten. Versie onbekend; 1 pagina. Webpagina. 4 september 2018. http://www.profri.nl/activiteiten/week-van-de-friet>

Q

R

< Redactie Bloeise. ‘Klantenbinding rationeel, emotioneel en structureel’. Versie onbekend, 6 december 2018; 1 pagina. Webpagina. Bloeise. 4 september 2018.

https://bloeise.nl/klantenbinding-rationeel-emotioneel-en-structureel/>

<Reinhoudt, Jos  en Teuns, Annemarie. ‘Kantelpunten binnen handbereik.’ MVO trendrapport 2017. MVO Nederland. 4 september 2018.>

< Rijksoverheid. ‘Als ondernemer maatschappelijk verantwoord ondernemen’. Vraag en antwoord. Versie 1; 1 pagina. Webpagina. Rijksoverheid. 3 september.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/duurzame-economie/vraag-en-antwoord/als-ondernemer-maatschappelijk-verantwoord-ondernemen>

< Roza, Lonneke. ‘De businesscase van maatschappelijk betrokken ondernemen’. Werktrends.Versie onbekend, 4 december 2015; 1 pagina. Webpagina. Werktrends. 3 september 2018. https://www.werktrends.nl/de-business-case-van-maatschappelijk-betrokken-ondernemen>

S

<Schuurman, Eric. ‘De vraag naar halal snacks in de lift’. Artikel. Versie onbekend, 16 maart 2016. Webpagina. Snackkoerier. 4 september.

https://www.snackkoerier.nl/snacks/artikel/2016/03/de-vraag-naar-halal-de-lift-101291488>

<Social media; 10 redenen waarom het een meerwaarde is voor bedrijven. Riffonline.com, https://www.riffonline.com/nl/happening/knowledge/social-media-10-redenen-waarom-het-een-meerwaarde-is-voor-bedrijven/ 28 mei 2018. 7 augustus 2018>

T

U

V

<Vereniging professionele frituurders. ‘Week van de friet’. Versie onbekend, 2013. Webpagina. 4 september 2018.https://www.weekvandefriet.nl/>

W

<Wijkagent Schiebroek. Twitter. 3 september 2018. https://twitter.com/FKnulst>

X

Y

Z

Nog toevoegen!!!!

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2018/05/nederland-koploper-in-europa-met-internettoegang
https://www.adformatie.nl/contentmarketing/waarom-contentmarketing-geloofwaardiger-dan-reclame
https://www.50plusser.nl/?page=magazine&p=artikelen&article_id=9423#.W6o4gxMzafU

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *